Αυτή είναι η σωστή διατροφή για τα παιδιά τα Χριστούγεννα!

By  |  0 Comments

Τα Χριστούγεννα τα γιορτινά τραπέζια είναι γεμάτα από  λιχουδιές. Πράγμα φυσικά που είναι κακό αν υπάρχουν ειδικότερα μικρά παιδιά στο σπίτι. Εμείς συμβουλευτήκαμε ειδικούς για να μας δώσουν τις πολύτιμες συμβουλές τους για τη διατροφή των μικρών μας φίλων αυτές τις μέρες.

Μην ξεχνάτε το πρωινό! Ακόμη και αν τα παιδιά δεν πηγαίνουν στο σχολείο, το πρωινό παραμένει πολύ σημαντικό έτσι ώστε τα παιδιά να έχουν ενέργεια.
Προσφέρετέ τους υγιεινά σνακ όπως μπάρες δημητριακών, αποξηραμένα φρούτα, φυσικούς χυμούς φρούτων, ξηρούς καρπούς και σπιτικό κέικ.
Φροντίστε στα γιορτινά τραπέζια να υπάρχουν πάντα άφθονα λαχανικά πέρα από τις υπόλοιπες λιχουδιές, και παρακινείτε τα παιδιά να γεμίζουν το μισό τους πιάτο με λαχανικά.
Φτιάξτε σπιτικά εδέσματα και γλυκά προκειμένου να γνωρίζετε ότι τα τρόφιμα που παρέχετε στα παιδιά σας είναι ποιοτικά. Αποφύγετε την υπερβολική χρήση ελαιολάδου, dressings, σαλτσών, βουτύρου και κρέμας γάλακτος.
Φροντίστε τα αναψυκτικά και τα γλυκά να βρίσκονται στο τραπέζι μόνο τις ημέρες που έχετε οργανώσει κάποιο γιορτινό τραπέζι στο σπίτι σας. Τις υπόλοιπες ημέρες ενθαρρύνετε τις καθημερινές υγιεινές διατροφικές συνήθειες του υπόλοιπου χρόνου.
Αποφύγετε όσο μπορείτε την καθημερινή κατανάλωση κάποιου γλυκού από τα παιδιά χωρίς όμως να τους στερήσετε τη χαρά των ημερών. Προτιμήστε τα μελομακάρονα που έχουν λιγότερες θερμίδες από τους κουραμπιέδες.
Ενθαρρύνετε τα παιδιά να παίξουν σε εξωτερικούς χώρους, να αθληθούν και να μειώσουν τις ώρες που βλέπουν τηλεόραση.

Comments

comments

x
Please "like" us