Δίαιτα detox για να μην πάρεις κιλά στις γιορτές!

By  |  0 Comments

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν και εκτός απο ενθουσιασμό,χαρά και φαγοπότι φέρνουν και το άγχος των κιλών που…πρόκειται να πάρουμε!

Για να μην βρεθείς όμως στην δυσάρεστη θέση να κάνεις αυστηρές δίαιτες εξπρές μετά τα Χριστούγεννα προκειμένου να ξεφορτωθείς τα 2,3 κιλάκια που θα «τσιμπήσεις», το melbeingεξασφάλισε για εσένα τη διατροφή που θα σε προετοιμάσει και θα σε προστατευσει ωστε να απολαυσεις τα γιορτινά τραπέζια χωρίς στερήσεις και τύψεις!

Santa Claus standing on scale

Δευτέρα:

Πρωινό: 1 φλ. καφέ ή τσάι και ομελέτα σε νερό με 2 ασπράδια αβγού,1 κρόκο και μια φέτα ψωμί σικάλεως.

Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι

Μεσημεριανό: 300γρ. ψητό φιλέτο στήθος κοτόπουλου με απερισόριστη πράσσινη σαλάτα κ 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μεγάλο πράσινο μήλο ή 2 μικρά

Βραδινό: 1 γιαούρτι 2% και 2 φρυγανιές

 

Τρίτη:

Πρωινό: 1 γλ. καφέ κ 1 βραστό αβγό κ 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι κ 1 φέτα ψωμί σικάλεως

Δεκατιανό: 1 μεγάλο πράσινο μήλο ή 2 μικρά

Μεσημεριανό: 250γρ. άπαχο φιλέτο μοσχαρίσιο και σαλάτα με 1 ντομάτα κ 2 αγγούρια και μία κουταλιά ελαιόλαδο

Απογευματινό:1 πορτοκάλι ή 2 ακτινίδια

Βραδινό: απερισόριστη πράσινη σαλάτα με μαρούλι, αγγούρι κ 1 πράσσινη πιπεριά με 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

 

Τετάρτη:

Πρωινό: 1φλ. καφές, 1 γιαούρτι 2% με 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης κ 1 κουτ. μέλι

Δεκατιανό: 2 ακτινίδια

Μεσημεριανό: 300 γρ. ψητό φιλέτο γαλοπούλας με 1/2 κούπα καστανό ρύζι και απερισόριστη πράσινη σαλάτα με 1 κουτ. ελαιόλαδο

Απογευματινό:1 αχλάδι και 10 αμύγδαλα

Βραδινό: ομελέτα σε νερό με 2 ασπράδια αβγών, 1 πράσσινη πιπεριά και μανιτάρια

 

Πέμπτη:

Πρωινό: 1 φλ.καφές, 1 αβγό ποσέ, 1 φέτα καπνιστή γαλοπούλα, 1 ρυζογκοφρέτα

Δεκατιανό: 1 γιαούρτι 2% κ 5 καρύδια

Μεσημεριανό: 300γρ. ψητό φιλέτο πέρκας κ 2 κολοκύθια βραστά

Απογευματινό: 1 μήλο κ 1 αχλάδι με κανέλα

Βραδινό: σαλάτα μπρόκολο με 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο κ 1 κουτ. σούπας κότατζ

 

Παρασκευή:

Πρωινό: 1 φλ. καφές κ 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με μαρμελάδα της αρεσκίας σου κ 1 ποτήρι γάλα με χαμηλά λιπαρά

Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι κ 10 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μακαρόνια ολικής άλεσης με 1 τριμμένη ντομάτα, φρέσκο βασιλικό κ 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών ή 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης με 1 γιαούρτι 2%

Βραδινό: 1 τόνος σε νερό κ απεριόριστη πράσσινη σαλάτα με 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

 

Σάββατο:

Πρωινό: 1 φλ. καφέ και 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι κ 2 φέτες καπνιστή γαλοπούλα κ 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης

Δεκατιανό: 1 μεγάλο πράσινο μήλο ή 2 μικρά

Μεσημεριανό: 1 ψητό φιλέτο σολομού κ 1 βραστή πατάτα

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% με 1 κουτ. μέλι και κανέλα

Βραδινό: ομελέτα σε νερό με 2 ασπράδια κ 1 κρόκο και 1 πράσινη πιπεριά

 

Κυριακή:

Πρωινό:  1φλ. καφές κ 2 φέτες ψωμί ολικής άλεσης με 2 κουτ. μαρμελάδα της αρεσκίας σας

Δεκατιανό: 1 μήλο και 10 ανάλατα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Βραστά λαχανικά (2 κατότα, 2 κολοκύθια, 100 γρ. κουνουπίδι) με 1 κουτ. σούπας ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 πορτοκάλι

Βραδινό: 1 τορτίγια ή 1 αραβική πίτα με καπνιστό σολομό και 1 κουτ. σούπας κρέμα τυρί με χαμηλά λιπαρά

Santa Claus standing on scale

Santa Claus standing on scale

Tip:

Η συγκεκριμένη δίαιτα είναι μιας εβδομάδας αλλα μπορείς να την επαναλάβεις με κενό άλλης μιας εβδομάδας για καλύτερα αποτελέσματα.

Πίνε 8 ποτήρια νερό τη μέρα και απόφυγε τις περιττές θερμίδες του αλκοόλ.

Αντί για ζάχαρη, χρησιμοποίησε γλυκαντικά.

Απόφυγε το αλάτι και αντικατέστησε το με άλλα μπαχαρικά όπως πιπέρι,κανέλα ή αποξηραμένα μυρωδικά για να δώσεις γευση στα φαγητά σου.

Καλό είναι μην ακολουθήσεις οποιαδήποτε δίαιτα πριν συμβουλευτείς το διατροφολόγο σου.

Santa Claus slippers on weight scales

Comments

comments

x
Please "like" us