4 τρόποι για να κόψεις το τσιγάρο χωρίς να παχύνεις!

By  |  0 Comments

Είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως αν κάποιος σταματήσει το κάπνισμα, μετά από λίγες ημέρες παίρνει κάποια κιλά! Είσαι στη φάση που θέλεις να κόψεις το τσιγάρο και φοβάσαι ότι θα παχύνεις; Μην ανησυχείς. Σου έχουμε  τέσσερις τρόπους που και το τσιγάρο θα σταματήσεις αλλά και θα μείνεις στο βάρος που είσαι τώρα.

  • Επειδή η όρεξη ανοίγει περισσότερο, καλό είναι να τρως τροφές που δεν έχουν πολλές θερμίδες. Φάε περισσότερα φρούτα και σαλάτες κι απέφυγε όσο μπορείς παχυντικά φαγητά πλούσια σε λιπαρά.
  • Όσοι καπνίζουν λόγω της συνήθειας που έχουν με το χέρι τους, τρώνε finger food. Φάε, αλλά με λίγα λιπαρά. Πες ναι στα ντοματίνια, στο σέλερι, στα ραπανάκι, στα αγγουράκια και στα καροτάκια.
  • Αύξησε με φυσικό τρόπο το μεταβολισμό σου. Πώς θα το πετύχεις αυτό; Πιες περισσότερο νερό και πράσινο τσάι, πρόσθεσε στα γεύματά σου σκόρδο και τζίντζερ, κι αύξησε με ήπιο τρόπο τις πρωτείνες που παίρνεις.
  • Αύξησε την ενεργητικότητά σου. Γράψου σε μαθήματα χορού ή aerial yoga, οργάνωσε πεζοπορία, πάρε το ποδήλατό σου και πήγαινε βόλτες ή ακόμη κάνε μπάνια στη θάλασσα.

Comments

comments

x
Please "like" us