5 απαραίτητες τροφές για υγιή και δυνατή καρδιά! 

By  |  0 Comments

Ο τρόπος ζωής μας παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία της καρδιάς μας. Η διατροφή ειναι ένας πολυ σπουδαίος παράγοντας της καθημερινότητας μας και σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να φανεί σωτήρια. 

Το άγχος, η πολυ δουλεια, ο λίγος ύπνος και η έλλειψη άσκησης μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά στην υγεία της καρδιάς μας. Εάν οι ρυθμοί της ζωής σου ειναι τέτοιοι που δεν μπορεις να αλλάξεις τιποτα στο προγραμμα σου, φρόντισε τουλάχιστον να αλλάξεις τη διατροφή σου, για να προφυλάξεις τον οργανισμό σου! 

1. Αμύγδαλα:

  

Τα αμύγδαλα εχουν ευεργετικά λιπαρά για την καρδιά. Ειναι πλούσια σε φυτικές ίνες και στερόλες ενώ περιέχουν και βιταμίνη Ε.

2. Καρότα:

  

Τα καρότα καταπολεμούν τη χοληστερίνη, ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη.

3. Σολομός:

  

Τα Ω-3 λιπαρά του σολομού ειναι κορυφαία τροφή για την υγεία της καρδιάς. Μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης αρρυθμιών και τα επίπεδα τριγλυκεριδίων. 

4. Πορτοκάλια:

  

Τα πορτοκάλια περιέχουν πηκτίνη, βοηθούν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και στη μείωση της χοληστερίνης.

5. Γλυκοπατάτες: 

  

Οι γλυκοπατάτες καλο ειναι να προτιμώνται απο τις απλές πατάτες γιατι περιέχουν χαμηλότερο γλυκαιμικό φορτίο.βοηθουν στην καταπολέμηση του διαβήτη και ειναι πλούσιες σε ίνες και βιταμίνη Α.

Comments

comments

x
Please "like" us