5 τρόποι για να νικήσεις την επιθυμία για γλυκό!

By  |  0 Comments

Η ζάχαρη είναι λευκός θάνατος. Δεν είναι κάτι που λέμε εμείς αλλά έχει αποδειχθεί μετά από πολλές έρευνες που έχουν γίνει. Πώς όμως θα καταπολεμήσουμε την έντονη επιθυμία που έχουμε κάποιες στιγμές για γλυκό; Υπάρχουν τρόποι κι εμείς σήμερα θα σου παρουσιάσουμε ούτε έναν ούτε δύο αλλά πέντε!

  1. Φάε ένα πλούσιο πρωινό σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και καλά λιπαρά,
    ώστε να μην αισθανθείς μετά από λίγη ώρα πείνα ή εξάντληση και αρχίσεις να σκέφτεσαι ντόνατ και πραλίνες!
  2. Προτίμησε την κανέλα αντί για τη ζάχαρη. Βάλε λίγη κανέλα στον καφέ σου! Η έντονη γεύση της θα ικανοποιήσει την ανάγκη σου για ζάχαρη. Πρόσθεσε λίγη τριμμένη κανέλα στο φίλτρο της καφετιέρας μαζί με τον καφέ πριν ετοιμάσεις το ρόφημά σου.
  3. Πες ναι στο φυστικοβούτυρο. Είναι δύσκολη η γεύση του αλλά αν το φας μία φορά θα το συνηθίσεις.
  4. Φάε ένα κουταλάκι λάδι καρύδας! Είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να εξισορροπηθούν τα επίπεδα γλυκόζης στον οργανισμό.
  5. Φάε φρούτα! Προτίμησε κεράσια, φράουλες, πορτοκάλια και αχλάδια.

Comments

comments

x
Please "like" us