7 υγιεινά υλικά που δεν πρέπει να λείπουν από το χριστουγεννιάτικο τραπέζι!

By  |  0 Comments

Ένα γιορτινό τραπέζι δεν μπορεί να περιέχει μόνο φαγητά με λίπη και γλυκά-βόμβες θερμίδων. Αν εσύ είσαι η οικοδέσποινα του ρεβεγιόν, φρόντισε να μαγειρέψεις υγιεινά στους καλεσμένους σου. Υγιεινά δεν σημαίνει άγευστα, μην μπερδεύεσαι. Σύμφωνα με τους ειδικούς υπάρχουν 7 υγιεινά υλικά που καλό είναι να πας να αγοράσεις και να τα βάλεις στα φαγητά που θα ετοιμάσεις.

  • Κάστανο. Σε χορταίνει γρήγορα και περιέχει κάλιο και πολλούς υδατάνθρακες. Βάλτε άφθονα στη γέμιση.

kastano

  • Σταφίδες. Είναι πλούσιες σε φουρκτόζη, σίδηρο και ιχνοστοιχεία. Είναι το βασικό υλικό για τη γέμιση της γαλοπούλας.

stafides

  • Κουβερτούρα. Αντί για σοκολάτα γάλακτος, προτιμήστε την. Δεν βλάπτει την καρδιά και είναι η λύση αν θέλεις να φτιάξεις χριστουγεννιάτικο κορμό.

kouvertoura

  • Κανέλα. Μπορείς να τη βάλεις στα χριστουγεννιάτικα γλυκά που φτιάχνεις και επιταχύνει τη χώνεψη.

kanela

  • Ρόδι. Είναι το φρούτο της Πρωτοχρονιάς! Έτσι τουλάχιστον το έχουμε συνδέσει. Μπορείς να το βάλεις στις σαλάτες που θα φτιάξεις.

rodi

  • Ανανάς. Στην πιατέλα με τα φρούτα μην ξεχάσεις να τον βάλεις.

ananas2

  • Μαστίχα. Είναι το μυστικό μιας πετυχημένης βασιλόπιτας!

Καλές γιορτές!

Comments

comments

x
Please "like" us