Αντιμετώπισε την υπνηλία με φυσικούς τρόπους!

By  |  0 Comments

Πόσες φορές που έχετε σηκωθεί από το κρεβάτι το πρωί, σας έχει τύχει να σας παίρνει ο ύπνος στον καναπέ ή στην καρέκλα προτού φάτε το πρωινό; Σίγουρα δεν είναι συχνό φαινόμενο, αλλά η υπνηλία λίγο πολύ μας έχει χτυπήσει όλους την πόρτα. Ειδικά αν έχει και κυκλοφοριακό στο δρόμο, είναι επικίνδυνο την ώρα που οδηγούμε να μην μας πάρει ο ύπνος. Κι όμως υπνηλία μπορεί να αντιμετωπιστεί και μάλιστα με φυσικούς τρόπους.

  • Απέφυγε να δεις τηλεόραση το βράδυ πριν κοιμηθείς ή να παίξεις με το κινητό σου. Η οθόνη κι η ακτινοβολία που εκπέμπεται έχουν ως αποτέλεσμα να μην σε αφήνει να κάνεις καλό ύπνο όλο το βράδυ.
  • Οι ιδανικές ώρες ύπνου είναι από τις 22.00 ως τις 00.00. Καλό είναι να συμπληρώσεις 7ωρο ή 8ωρο.
  • Κάθε μέρα βάλε πρόγραμμα και ξύπνα την ίδια ώρα. Ακόμη και τα Σαββατοκύριακα που δε δουλεύεις.
  • Πες ναι στη γυμναστική. Όσο απίστευτο κι αν σου φανεί, ο ύπνος σου θα γίνει καλύτερος.
  • Αν είσαι από αυτές τις γυναίκες που βάζουν ένα ποτό για να χαλαρώσουν το βράδυ, καλό είναι να το κόψεις. Θα δεις μεγάλη διαφορά.

Ακολούθησε τις συμβουλές μας και η υπνηλία θα αποτελέσει παρελθόν!

Comments

comments

x
Please "like" us