Απέκτησε κι εσύ αδύνατα πόδια με 4 κινήσεις!

By  |  0 Comments

Μπορώ να σε καταλάβω απόλυτα ότι βαριέσαι να πας στο γυμναστήριο τώρα που είναι καλοκαίρι. Αλλά η ομορφιά απαιτεί θυσίες; Είσαι έτοιμη για αυτές; Αν θέλεις λοιπόν να αποκτήσεις κι εσύ αδύνατα πόδια, μπορείς να το κάνεις. Δεν αρκεί όμως να το λες, αλλά να κάνεις και τις κατάλληλες ασκήσεις. Εμείς είμαστε εδώ για να σου τις παρουσιάσουμε! Μη χάνεις χρόνο, βάλε τη φόρμα γυμναστικής σου και άρχισε να ακολουθείς τις οδηγίες μας.

Squat

Στάσου με τα πόδια σου ανοιχτά και τα πέλματά σου να κοιτούν ευθεία. Βάλε τα χέρια σου στη μέση σου και λύγισε τα γόνατά σου κατεβαίνοντας όσο πιο χαμηλά μπορείς. Κατέβα χαμηλά μέχρι τα γόνατά σου να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών. . Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων!

 

Προβολές
Είσαι σε όρθια θέση και βάλε τα πέλματά σου παράλληλα το ένα δίπλα στο άλλο. Στην συνέχεια κάνε ένα μεγάλο βήμα μπροστά, λυγίζοντας προσεκτικά το δεξί σου γόνατο και κατεβάζοντας ολόκληρο το σώμα σου κατακόρυφα προς το πάτωμα. Μείνε χαμηλά για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επέστρεψε στην αρχική σου θέση και άλλαξε πόδι! Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πόδι.

 

Προσαγωγές ποδιών
Ξάπλωσε ανάσκελα στο πάτωμα, ακούμπησε τα χέρια σου δίπλα ακριβώς στους γλουτούς σου και σήκωσε τα πόδια σου ενωμένα προς τα πάνω. Από αυτή τη θέση άνοιξε στα πλάγια τα πόδια σου όσο πιο πολύ μπορείς και μείνε εκεί για μερικά δευτερόλεπτα. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση, πάρε βαθιά αναπνοή και επανάλαβε. Κάνε 4 σετ των 15 επαναλήψεων!

 

Απαγωγές ποδιών από πλάγια θέση

Ξάπλωσε στο χαλάκι στη δεξιά σου πλευρά. Με τα πόδια ενωμένα και τεντωμένα στηρίξου στο δεξί σου αγκώνα και την αριστερή σου παλάμη και ανέβασε το αριστερό σου πόδι προς το ταβάνι (όσο πιο ψηλά μπορείς). Μείνε ψηλά για μερικά δευτερόλεπτα σφίγγοντας πολύ καλά τα πόδια, την κοιλιά και τους γλουτούς σου. Επέστρεψε στην αρχική σου θέση και επανάλαβε. Κάνε 3 σετ των 15 επαναλήψεων για κάθε πλευρά.

Comments

comments

x
Please "like" us