Άσκηση σανίδα: Το τέλειο τρικ για να την κάνεις

By  |  0 Comments

Η άσκηση σανίδα όποιο είδος γυμναστικής κι αν επιλέξεις είναι απαραίτητη. Λίγοι είναι οι δάσκαλοι που αποφεύγουν να την κάνουν.  Διατηρώντας το σώμα σου σε αυτή τη στατική θέση τονώνεις τους μυς σου από την κορυφή μέχρι τα δάχτυλα – πολλοί fitness pros ισχυρίζονται πως μία σανίδα ισούται με πολλά ροκανίσματα.

Τώρα σε περίπτωση που εσύ έχεις κάποιο πρόβλημα με τη μέση σου το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να επισκεφθείς έναν ορθοπεδικό, προκειμένου να σου πει αν πρέπει να την κάνεις ή όχι.

Η γνωστή trainer Geralyn Coopersmith, επισημαίνει πως ενώ βρίσκεσαι στην κλασική θέση της σανίδας (στάση για push-up με τους πήχεις σου να ακουμπούν το έδαφος) φαντάσου πως ένα ποτήρι με νερό ισορροπεί χαμηλά στη μέση σου για να είσαι σίγουρη πως η σπονδυλική σου στήλη δεν χαλαρώνει.

Το να διατηρείς την πλάτη σου ευθυγραμμισμένη είναι στοιχείο – «κλειδί»για να βεβαιωθείς πως εκμεταλλεύεσαι όλα τα οφέλη που έχει να σου προσφέρει η άσκηση σανίδα. Και πιστέψτε μας είναι πολλά και τα βλέπεις από τις πρώτες κιόλας φορές που την κάνεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα.

Comments

comments

x
Please "like" us