Αυτή η άσκηση θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις γραμμωμένα πόδια!

By  |  0 Comments

Το καλοκαίρι πλησιάζει και οι περισσότερες από μας έχουμε αυξήσεις τις ώρες και τις μέρες που πηγαίνουμε στα γυμναστήρια. Φυσικά όταν αυτό συνδυαστεί με μία ισορροπημένη διατροφή τότε θα έχουμε και τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Εμείς λοιπόν σήμερα θα σου παρουσιάσουμε την άσκηση που κάνει πάταγο στο εξωτερικό και σου φτιάχνει γραμμωμένα πόδια χωρίς πολλή κούραση! Οι ειδικοί μάλιστα αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη άσκηση προέρχεται από το μπαλέτο-γι΄ αυτό και οι μπαλαρίνες έχουν τέλεια πόδια- και μπορεί η κάθε γυναίκα να κάνει στο σπίτι της.

  1. Βάλε το ένα χέρι στο ισχίο σου και με το άλλο κρατήσου από μια μπάρα ή μια καρέκλα, στο ύψος της μέσης σου, για ισορροπία.
    2.Τοποθέτησε τα πέλματά σου σε ένα μεγάλο V, με τις φτέρνες ενωμένες και τα δάχτυλα να κοιτάζουν προς τα έξω.
    3. Ανασήκωσε τις φτέρνες σου ώστε να στέκεσαι στο μαλακό μέρος πίσω από τα δάχτυλα, ένωσε τις φτέρνες και σφίξε τους γλουτούς σου.
    4. Λύγισε τα γόνατα, ανοίγοντάς τα προς τα έξω πάνω από τις μύτες τον ποδιών. Κατέβα όσο πιο χαμηλά μπορείς και κάνε παλμικές κινήσεις (μικρές κινήσεις πάνω και κάτω) μετρώντας ως το 10.
    5. Όταν αρχίσεις να τρέμεις, τότε συμβαίνει η μαγεία, έτσι στις παλμικές κινήσεις ανέβαζε τα πόδια σου μέχρι το σημείο όπου εξακολουθούν να τρέμουν.
    6. Κάνε 6 σετ των 10 παλμικών επαναλήψεων από αυτή την άσκηση. Σε κάθε σετ κατέβα λίγο πιο χαμηλά και φρόντισε να… διατηρήσεις το τρέμουλο.

Comments

comments

x
Please "like" us