Αυτή η δίαιτα είναι ιδανική για την εγκυμοσύνη

By  |  0 Comments

Μπορεί μία γυναίκα να κάνει δίαιτα στην εγκυμοσύνη; Καταρχήν ο όρος δίαιτα, είναι παρεξηγημένος. Ουσιαστικά σημαίνει σωστή κι υγιεινή διατροφή που πρέπει να ακολουθείται από όλους κι όχι από συγκεκριμένη μερίδα ανθρώπων. Ωστόσο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός όπως  έχουμε ξαναπεί, γι’ αυτό κι υπάρχουν οι ειδικοί. Ωστόσο υπάρχει μία δίαιτα η οποία είναι κατάλληλη για εγκυμοσύνη και δεν είναι άλλη από την ινδική. Μια ινδική δίαιτα λοιπόν μπορεί να αποτελείται από βασικές ομάδες τροφίμων,όπως γάλα,όσπρια, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής αλέσεως. Επίσης,ξεχωριστή θέση στην ινδική δίαιτα έχουν τα φρούτα και τα λαχανικά,τα ψάρια,το κρέας και τα πουλερικά.

Ειδικότερα:

-Κρέας, πουλερικά, ψάρια, αυγά και ξηροί καρποί
Αυτά τα τρόφιμα παρέχουν πρωτεΐνες, σίδηρο και ψευδάργυρο.

-Γάλα, γιαούρτι και το τυρί
Αυτή η ομάδα είναι μια σημαντική πηγή πρωτεΐνης, ασβεστίου, φωσφόρου και βιταμινών. Προσοχή ωστόσο στα τυριά. Καλό είναι να τα αποφεύγετε.

-Φρούτα
Φρούτα όπως τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ, τα πεπόνια και τα μούρα είναι οι καλύτερες πηγές βιταμίνης C.

-Λαχανικά
Ωμά φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι αλλά και τα καρότα , οι γλυκοπατάτες,το καλαμπόκι,τα μπιζέλια περιέχουν βιταμίνες Α και C και μέταλλα όπως σίδηρο και μαγνήσιο. Θέλουν πολύ καλό και σχολαστικό πλύσιμο. Μην τα τρώτε έξω.

-Ψωμί,δημητριακά,ρύζι και ζυμαρικά
Αυτή η ομάδα παρέχει σύνθετους υδατάνθρακες (άμυλα), μια σημαντική πηγή ενέργειας εκτός από βιταμίνες, μέταλλα και φυτικές ίνες.

-Τροφές πλούσιες σε σίδηρο
Το σώμα σας είναι σε καλύτερη θέση να απορροφήσει το σίδηρο όταν καταναλώνεται με τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως τα εσπεριδοειδή,οι πατάτες και το μπρόκολο.

Comments

comments

x
Please "like" us