Δες τι γυμναστική πρέπει να κάνεις για να αδυνατίσεις γρήγορα

By  |  0 Comments

Οι τακτικές προπονήσεις είναι απαραίτητες για να επιτευχθεί ο σκοπός σου. Αρχικά αυτό που θα ήταν προτιμότερο να κάνεις είναι να επισκεφθείς το γυμναστήριο που σε εμπνέει και να μιλήσεις με κάποιον γυμναστή για να του πεις τι ακριβώς θέλεις. Μην ξεχνάς οργανισμός από οργανισμό διαφέρει.

Οι γνωστοί personal trainers αναφέρουν τα κιλά που πρέπει να έχουν τα βάρη αν είσαι αρχάρια.

Αν κάνεις…

–  Πλαϊνές άρσεις: Ξεκίνα με 1 έως 2,5 κιλά σε κάθε χέρι.

–  Άρσεις δικεφάλων: Ξεκίνα με 2,5 έως 3,5 κιλά σε κάθε χέρι.

–   Κωπηλατική σε πάγκο: Ξεκίνα με 5,5 έως 9 κιλά.

–  Πιέσεις στήθους: Ξεκίνα με 5,5 έως 20 κιλά.

–  Καθίσματα: Ξεκίνα με 0 (βάρος του σώματος) έως 20 κιλά.

Το σημαντικό είναι να αναπνέεις σωστά ώστε να οξυγονώνεται το σώμα σου.

Comments

comments

x
Please "like" us