Δημητριακά ολικής άλεσης: Η θρεπτική τους αξία για τα παιδιά

By  |  0 Comments

Τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι ό,τι πιο θρεπτικό μπορεί να φάει κανείς για πρωινό. Οι ειδικοί μάλιστα προτρέπουν τους γονείς να δώσουν τα δώσουν στα παιδιά τους, γιατί η θρεπτική τους αξία είναι μεγάλη. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά σε σχέση με τα υπόλοιπα δημητριακά και τα προϊόντα τους ενώ περιέχουν μεγαλύτερες ποσότητες βιταμινών του συμπλέγματος Β που εμπλέκονται στην παραγωγή ενέργειας και τη λειτουργία του μεταβολισμού.

Είναι πλουσιότερα σε φυλλικό οξύ και  παρέχουν στον οργανισμό σελήνιο και μαγνήσιο που βοηθούν στη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και στην παραγωγή ενέργειας.

dimi

Τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα προϊόντα τους είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών που βοηθούν στην καλή λειτουργία του πεπτικού σωλήνα και είναι η πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας.

dimi2

Βάλτε τα δημητριακά ολικής άλεσης στο πρωινό σας. Αν έχετε βαρεθεί τα δημητριακά πρωινού ολικής άλεσης από σιτάρι, δοκιμάστε τη βρώμη και το κριθάρι. Βράστε τα ελαφρώς και μπορείτε να προσθέσετε αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, μέλι και ξηρούς καρπούς, φτιάχνοντας έτσι ένα πρωινό γεύμα γεμάτο ενέργεια και ποικιλία θρεπτικών συστατικών.

Comments

comments

x
Please "like" us