Διώξε την ένταση της ημέρας κάνοντας μόνη σου μασάζ στον αυχένα!

By  |  0 Comments

Πόσες φορές σου έχει τύχει να γυρίζεις στο σπίτι και όλη η ένταση της ημέρας να διοχετεύεται σε ένα σημείο του κορμιού σου; Σίγουρα αρκετές. Μάλιστα τις περισσότερες φορές για να την καταπολεμήσεις καταφεύγεις σε καταπραυντικά ή αντιφλεγμονώδη. Αν η ένταση ‘’χτυπάει’’ στον αυχένα σου, πάρε τα ηνία και κάνε το παρακάτω μασάζ μόνη σου. Θα δεις πόση μεγάλη ανακούφιση θα νιώσεις.

Κάθισε άνετα σε μια καρέκλα. Τέντωσε το λαιμό σου φέρνοντας το δεξί χέρι στην κορυφή του κεφαλιού και πιέζοντας ελαφρά το δεξί σου αφτί προς τον αριστερό ώμο. Επανάλαβε τη διάταση από την άλλη πλευρά. Βάλε τα ακροδάχτυλα του δεξιού χεριού στη βάση του κρανίου, στο μυ δεξιά της σπονδυλικής σου στήλης. (Για επιπλέον δύναμη και σταθερότητα, χρησιμοποίησε το αριστερό χέρι για να υποστηρίξεις τον δεξί σου αγκώνα.)massage

Άσκησε ήπια, σταθερή πίεση, μετακινώντας τα δάχτυλα σε όλο το ύψος του αυχένα. Επανάλαβε αρκετές φορές, μετά άλλαξε πλευρά χρησιμοποιώντας το αριστερό χέρι για την αριστερή πλευρά του αυχένα σου.

Μη χάνεις χρόνο. Κάνε το παραπάνω μασάζ με προσοχή και θα δεις θεαματικά αποτελέσματα.

Comments

comments

x
Please "like" us