Έτσι θα αντιμετωπίσεις δραστικά το φούσκωμα μετά το φαγητό

By  |  0 Comments

Πόσες φορές έχεις σηκωθεί από το τραπέζι και νιώθεις μετά από λίγο ένα φούσκωμα στο στομάχι; Σίγουρα αρκετές. Τις περισσότερες φορές μάλιστα προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με σόδα ή με το να ξαπλώσεις για λίγο ώρα θεωρώντας ότι θα σου περάσει πιο εύκολα. Εμείς απευθυνθήκαμε σε ειδικούς προκειμένου να μας δώσουν τις συμβουλές τους για το πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί δραστικά.

  • Βάλε στην καθημερινή σου διατροφή το γιαούρτι. Όσο απίστευτο κι αν σου φαίνεται, το συγκεκριμένο τρόφιμο, έχει θεαματικά αποτελέσματα στη χλωρίδα του εντέρου σου.

giaourti

  • Το τρέξιμο, το ποδήλατο και η yoga θα σε βοηθήσουν πολύ! Ξεκίνα από σήμερα κιόλας.

treximo

  • Φάε τα φρούτα με το πιρούνι κι όχι με τα χέρια! Ο λόγος σύμφωνα με τους ειδικούς είναι πολύ απλός. «Πολλά από τα φρούτα που τρως µε το χέρι, όπως το µήλο, το ροδάκινο, το αχλάδι και το δαµάσκηνο, περιέχουν ένα είδος υδατανθράκων που δηµιουργεί αέρια και συγκεντρώνει νερό στον πεπτικό σου σωλήνα, επιδεινώνοντας το φούσκωµα», αναφέρουν χαρακτηριστικά.

pirouni

Comments

comments

x
Please "like" us