Έτσι θα αντιμετωπιστεί ο πόνος στην πλάτη!

By  |  0 Comments

Ο πόνος στην πλάτη, ειδικά όταν είναι χρόνιος δεν αντέχεται. Σίγουρα κάποιες από εμάς υποφέρουμε από αυτόν οπότε καλό είναι να επισκεφθούμε για αρχή έναν ειδικό. Εμείς μέσα από το melbeing θα σου παρουσιάσουμε δύο φυσικούς τρόπους για να τον καταπολεμήσεις και να ηρεμήσεις.

  • Κάνε yoga! Γυναίκες που έκαναν μία ώρα yoga τρεις φορές την εβδομάδα είχαν κατά 66% μείωση του πόνου έπειτα από 12 εβδομάδες, ενώ εκείνες που δεν έκαναν τίποτε αντιμετώπισαν 16% πιο δυνατό πόνο, αναφέρουν ερευνητές από τη Νότια Κορέα. Η yoga ενισχύει την παραγωγή νευροτροφικού παράγοντα στον οργανισμό σου, μιας πρωτεΐνης που εμποδίζει τα πειραγμένα νεύρα να στέλνουν μηνύματα πόνου στον εγκέφαλο.

yogeli

  • Κοίταξε προς το φως! Η φωτοθεραπεία, εκτός από το ότι καταπολεμά την εποχική κατάθλιψη, σε ανακουφίζει και από τον πόνο στην πλάτη, σύμφωνα με νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Pain Medicine.

Δοκίμασε και τα δύο και θα δεις ότι ο πόνος θα αποτελέσει παρελθόν και θα τον θυμάσαι σαν μία κακή ανάμνηση.

Comments

comments

x
Please "like" us