Flexitarian diet: Ακολούθησε κι εσύ την πιο διάσημη δίαιτα στον κόσμο

By  |  0 Comments

Μήπως είσαι flexitarian και δεν το γνωρίζεις; Η συγκεκριμένη δίαιτα η οποία έχει βρεθεί κατά καιρούς στη δεκάδα με τις πιο δημοφιλείς δίαιτες, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο καθώς όλο και περισσότεροι στρέφονται σε αυτήν. Flexitarian είναι ο συνδυασμός δύο λέξεων. Flexible που σημαίνει ευέλικτος και vegetarian. Το μυστικό της λέξης στηρίζεται στο γεγονός πως δεν είσαι υποχρεωμένη να κόψεις εντελώς το κρέας από την καθημερινή σου διατροφή, προκειμένου να εκμεταλλευτείς τα οφέλη μιας διατροφής βασισμένης στη χορτοφαγία.

Τι περιλαμβάνει όμως αυτή η δίαιτα; Ποιες είναι οι μαγικές τροφές;

  • Φασόλια, φακές, αρακάς, τόφου, ξηροί καρποί και αυγά.
  • Προιόντα ολικής άλεσης. Πχ δημητριακά, ψωμί
  • Γαλακτοκομικά
  • Φρούτα
  • Λαχανικά
  • Γλυκαντικές ουσίες
  • Μπαχαρικά

flex

Το μενού της δίαιτας περιλαμβάνει πέντε γεύματα. Το πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και σνακ. Η εμπνευστής της δίαιτας έχει μοιράσει τις θερμίδες της ημέρας σε 300 περίπου στο πρωινό γεύμα400 στο μεσημεριανό και 500 στο βραδινό σου. Τα σνακ από την άλλη, απογευματινό και δεκατιανό, θα πρέπει να στοιχίζουν περίπου 150 θερμίδες το ένα. Κάπως έτσι η καθημερινή πρόσληψη θερμίδων δεν πρέπει να ξεπερνά τις 1500 θερμίδες. Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο στην flexitarian διατροφή είναι η αντικατάσταση των πρωτεϊνών ζωικής προέλευσης, με αντίστοιχες φυτικής.

Προσοχή: Όπως κάθε δίαιτα έτσι  κι αυτή, δεν πρέπει να ακολουθείται αν δεν συζητηθεί πρώτα με έναν ειδικό που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο διαιτολόγος. Κάθε οργανισμός έχει διαφορετικές ανάγκες και δεν κάνουν όλες οι δίαιτες για όλους.

Comments

comments

x
Please "like" us