Μάθε πόση ποσότητα νερού χρειάζεσαι το χειμώνα

By  |  0 Comments

Μπορεί το καλοκαίρι ο οργανισμός μας να ζητάει από μόνος του πολύ νερό, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πίνουμε μεγάλη ποσότητα και το χειμώνα. Η αφυδάτωση δεν γνωρίζει ούτε χωρίζει εποχές! Το νερό εξάλλου όπως έχουμε ξαναγράψει είναι πηγή ζωής.

Προσπάθησε να πίνεις τα «κλασικά» 8-10 ποτήρια την ημέρα, δηλαδή περίπου 1,5 λίτρο. Μπορείς στην συνέχεια να ακολουθήσεις τις παρακάτω διατροφικές συμβουλές.

neroxanokila

 

  • Απόφυγε τα ροφήματα με διουρητική δράση, όπως όσα έχουν καφεΐνη και αλκοόλ. Πίνε 1 ποτήρι νερό για κάθε καφέ ή ποτό.
  • Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε νερό (φρούτα και λαχανικά και σούπες-ιδανικά κοτόσουπα ή χορτόσουπα) και πίνε τσάι και αφεψήματα από βότανα.
  • Πιες νερό πριν, κατά τη διάρκεια και μετά τη γυμναστική. Όταν γυμνάζεσαι το χειμώνα, δε νιώθεις έντονη δίψα, ούτε ιδρώνεις όσο το καλοκαίρι. Όμως και πάλι χρειάζεσαι νερό! Φρόντισε να πίνεις 1 ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα.

Comments

comments

x
Please "like" us