Μάθε τι πρέπει να τρως για να έχεις καλή καρδιά!

By  |  0 Comments

Οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν μεγάλη σημασία στην σωστή διατροφή. Και φυσικά είχαν απόλυτο δίκιο. Αν θέλεις να έχεις καλή υγεία, πρέπει να φροντίζεις τις τροφές που καταναλώνεις. Απέφυγε τα λιπαρά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα και θα δεις μεγάλη διαφορά στην άμυνα και καλη λειτουργία της καρδιάς σου, και γενικά του οργανισμού σου. Εμείς σήμερα θα σου παρουσιάσουμε τις τροφές εκείνες που καλό ειναι να συμπεριλάβεις στην καθημερινή σου διατροφή προκειμένου να λειτουργεί άψογα η καρδιά σου και να μην έχεις τυχόν προβλήματα στο μέλλον.

Δημητριακά ολικής αλέσεως:

Το πλιγούρι βρώμης, το πίτουρο βρώμης, το κριθάρι και το πίτουρο ρυζιού είναι δημητριακά ολικής αλέσεως που περιέχουν μεγάλες ποσότητες διαλυτών φυτικών ινών, οι οποίες δεσμεύουν την περιττή χοληστερόλη στον οργανισμό σας και του επιτρέπει να την αποβάλλει από το σώμα σας.

Φρούτα

Προσθέστε 4-5 μερίδες ημερησίως από μήλα, αχλάδια, μπανάνες, δαμάσκηνα ή πορτοκάλια στην διατροφή σας για να μειώσετε ακόμα περισσότερο την LDL χοληστερόλη στο αίμα σας.

Λαχανικά

Επιλέξτε 3-6 ημερήσιες μερίδες στην καθημερινή σας διατροφή από έντονα χρωματισμένα λαχανικά (γλυκοπατάτες, μπρόκολο, καρότα κλπ). Τα λαχανικά περιέχουν κάλιο, αντισταθμίζει την αρνητική δράση του αλατιού στην υπέρταση.

Όσπρια

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε 3-4 μερίδες όσπρια την εβδομάδα. Συμπεριλάβετε φακές, φασόλια και ρεβίθια στη διατροφή σας για να μειώσετε την LDL χοληστερόλη.

Ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια περιέχουν Ω-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής στις αρτηρίες σας. Αν μπορείτε φάτε τουλάχιστον 2 μερίδες από λιπαρά ψάρια μέσα στην εβδομάδα.

Comments

comments

x
Please "like" us