Melbeing συμβουλές για κάνεις φλατ κοιλιά!

By  |  0 Comments

Και ποια γυναίκα αν την ρωτήσεις δε θα ήθελε να είχε φλατ κοιλιά. Σίγουρα οι περισσότερες μην πούμε όλες. ωστόσο για να επιτευχθεί αυτό αν δεν είναι δώρο της φύσης, χρειάζεται επιμονή, υπομονή, διατροφή και άσκηση. Εμείς όμως σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τις συμβουλές μας και σας παροτρύνουμε να τις ακολουθήσετε αν επιθυμείτε σε λίγο καιρό να έχετε επίπεδη κοιλιά και να φοράτε τα αγαπημένα σας crop tops.

  • Αύξησε την αεροβική, αλλά μην βγεις απαραίτητα για τρέξιμο. Σύμφωνα με κορυφαίους personal trainers η κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης με πλειομετρικές ασκήσεις είναι η καλύτερη επιλογή. «Δοκίμασε ομαδικά αεροβικής ή διαλειμματικής προπόνησης που σε αναγκάζουν να δουλέψεις όλο σου το σώμα και αποτελούν πρόκληση για τους μύες του κορμού σου» , αναφέρουν χαρακτηριστικά.
  • Μην πηγαίνεις στο γυμναστήριο με σκοπό να δώσεις έμφαση στους κοιλιακούς σου, μιας και δεν είναι δυνατό να γυμνάσεις εντοπισμένα μόνο μία περιοχή.«Το θέμα είναι να χάσεις συνολικά πόντους». Αναζήτησε προγράμματα που δουλεύουν όλο σου το σώμα.
  • Πρόσεξε πολύ τη διατροφή σου καθώς αυτή είναι που ευθύνεται για το σώμα μας. Κόψε τη ζάχαρη, εστίασε στις φυσικές τροφές, τα λαχανικά, τροφές με πολλές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Comments

comments

x
Please "like" us