Melbeing τρόποι για να αντιμετωπίσεις τον καύσωνα

By  |  0 Comments

Το καλοκαίρι τα κύματα καύσωνα είναι πολλά. Γι΄αυτό κι εμείς πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα για να τα αντιμετωπίσουμε χωρίς να μας προκαλέσουν προβλήματα υγείας. Εκτός λοιπόν από τα ανοιχτόχρωμα ρούχα που πρέπει να φοράμε και το καπέλο, η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο.

Τα υγρά που πίνετε είναι καλό να αυξηθούν στο διπλάσιο.  Πιο συγκεκριμένα, οι ανάγκες μας σε υγρά ανέρχονται σε 1ml υγρών / 1 θερμίδα πρόσληψης συν τις απώλειες από τον ιδρώτα. Οπότε μια πρόσληψη π.χ. 1 λίτρου υγρών το χειμώνα, το καλοκαίρι και ιδίως κατά τον καύσωνα δεν είναι αρκετό και πιθανόν να αφυδατωθούμε. Η καλύτερη πηγή υγρών φυσικά δεν είναι άλλη από το νερό. Επίσης οι φυσικοί χυμοί αλλά και τα smoothies. Ωστόσο αποφύγετε όσο το δυνατόν μπορείτε τα αλκοολούχα ποτά.

Λαχανικά και φρούτα

Αποτελούν την ιδανικότερη επιλογή για αυτήν την εποχή που θερμοκρασίες χτυπούν κόκκινο. Μάλιστα το πεπόνι και το καρπούζι που περιέχουν πολύ νερό είναι τα πιο κατάλληλα φρούτα για τις ημέρες που ο καύσωνας κάνει την εμφάνισή του.

Αλάτι

Το αλάτι  αυτήν την εποχή δεν θα πρέπει να αποκλείεται από το διαιτολόγιο μας, εκτός φυσικά αν σας το έχει απαγορεύσει ο γιατρός για κάποιον λόγο. Το αλάτι διεγείρει και τη δίψα και μας οδηγεί στην πρόσληψη περισσότερων υγρών.

Comments

comments

x
Please "like" us