Να τι δεν πρέπει να φάμε στην παραλία!

By  |  0 Comments

Αν είστε από τους τύπους που κάθεστε από το πρωί ως το βράδυ στη θάλασσα, τότε λογικά θα παίρνετε φαγητό από το σπίτι-αν έχετε οικογένεια-αλλιώς θα τρώτε κάποιες τροφές που ενώ σας αρέσουν, είναι στο 100% ανθυγιεινές. Αφού κολυμπάτε και κάνετε καλό στην υγεία σας, φροντίστε και τη διατροφή σας. Δε θα σας πάρει χρόνο μιας και θα φτιάξετε υγιεινά σνακ σε ισοθερμικές τσάντες ή ένα μικρό φορητό ψυγείο και θα τα απολαύσετε με την ησυχία σας χωρίς να σας προσθέσουν περιττές θερμίδες.

Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε φρέσκα φρούτα, λαχανικά (πχ. τοματίνια ή αγγούρι και καρότο κομμένα σε στικς), γιαούρτι, τοστ με τυρί και λαχανικά ή τοστ με ταχίνι και μέλι, κουλούρι Θες/νίκης, παξιμαδάκια ή κριτσίνια ολικής αλέσεως συνοδευμένα με λίγο τυρί, μπάρες δημητριακών και τέλος αποξηραμένα φρούτα ή/και ξηρούς καρπούς, προσέχοντας ωστόσο την ποσότητα καθώς έχουν υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο.

Τέλος, πρέπει να φροντίσετε να ενυδατώνετε τον οργανισμό σας με πολλά υγρά. Επιλέξτε το νερό ως κύριο μέσο ενυδάτωσης και αποφύγετε επιλογές όπως οι συσκευασμένοι χυμοί, τα φρουτοποτά, τα αναψυκτικά και οι γρανίτες, που περιέχουν αυξημένες ποσότητες ζάχαρης και θερμίδων.

Comments

comments

x
Please "like" us