Νιώσε ευεξία στο γιορτινό τραπέζι τρώγοντας…

By  |  0 Comments

Η πολυπόθητη μέρα έφτασε που θα κάτσεις κι εσύ στο γιορτινό τραπέζι. Οι λιχουδιές και οι πειρασμοί είναι πολλοί, αλλά εσύ θα μείνεις σταθερή στις διατροφικές σου αξίες! Συνήθως χάνουμε την ευεξία μας, όταν καθόμαστε σε αυτά τα τραπέζια και τις επόμενες μέρες σερνόμαστε από καναπέ σε κρεβάτι και αντίστροφα. Γι’ αυτό λοιπόν σήμερα, λίγες ώρες πριν το ρεβεγιόν θα σου αποκαλύψουμε τι πρέπει να φας για να είσαι γεμάτη ενέργεια!

  • Επιλέξτε γαλοπούλα γεμιστή (480 kcal), αντί αρνί με πατάτες φούρνου (720 kcal) ή χοιρινό με πατάτες φούρνου (780 kcal).
  •  Προτιμήστε η γέμιση της γαλοπούλας να περιέχει κάστανα, κουκουνάρια ή και φρούτα, αλλά όχι κιμά και παχυντικά τυριά (γραβιέρα, μανούρι, γκούντα, brie κα).
  •  Χρησιμοποιήστε μικρά πιάτα και μαχαιροπήρουνα. Και φυσικά γεμίστε το πιάτο σας μία φορά.
  • Τελειώνοντας το γεύμα σας μην κάθεστε στο τραπέζι για συζήτηση, προτιμήστε το σαλόνι ή άλλο χώρο, γιατί το σίγουρο είναι ότι θα παρασυρθείτε.
  • Αν νιώσετε ότι το παρακάνατε, την επομένη φάτε πιο ελαφριά με βασικούς πρωταγωνιστές σαλάτες, φρούτα και σούπες και αυξήστε τη σωματική σας δραστηριότητα.

Kαλές γιορτές και χρόνια σας πολλά!

Comments

comments

x
Please "like" us