Σε πόνεσε ο ώμος σου από τη γυμναστική; Δες τι να κάνεις για να τον ανακουφίσεις

By  |  0 Comments

Τα τραβήγματα στον ώμο από την γυμναστική είναι συχνά και χρειάζονται άμεση αντιμετώπιση. Εμείς απευθυνθήκαμε σε ειδικους για να μας παρουσιάσουν τις πολύτιμες συμβουλές τους.

Βάλε πάγο
Τοποθέτησε στον ώμο σου μια παγοκύστη τυλιγμένη σε πετσέτα. Αν δεν έχεις παγοκύστη, τύλιξε σε μία πετσέτα καμία 10αριά παγάκια.Η ψύξη αποτελεί έναν φυσικό τρόπο για να μουδιάσει η περιοχή και να ανακουφιστείς σχεδόν άμεσα από τον πόνο, περιορίζοντας τη φλεγμονή.

Κοιμήσου σωστά

Απέφυγε να κοιμάσαι από την πλευρά του ώμου που πονάει και προτίμησε τον ύπνο ανάσκελα, διότι με αυτόν τον τρόπο το βάρος του σώματός σου, δεν θα ασκεί καμία πίεση στον ώμο σου. Μία κακή στάση ύπνου μπορεί να προκαλέσει κι άλλα προβλήματα ενώ μπορεί να επιδεινώσει το ήδη υπάρχον πρόβλημα.

Σε περίπτωση βέβαια που ο πόνος δεν περνάει με τίποτα τότε καλό είναι να επικοινωνήσεις άμεσα με το γιατρό σου ο οποίος πιθανότητα θα σου δώσει ιβοπρουφένη ή άλλα μη στεροειδή αντιφλεγμονώδη φάρμακα για την ανακούφιση των συμπτωμάτων.

Comments

comments

x
Please "like" us