Θέλεις να αποκτήσεις γραμμωμένα χέρια; Αυτή η άσκηση yoga είναι ιδανική

By  |  0 Comments

Η yoga είναι το είδος γυμναστικής που σε απαλλάσσει από το άγχος και το στρες και δίνει την τέλεια γράμμωση στο κορμί σου. Κανένα βαράκι και καμία άλλη γυμναστική δεν θα σου δώσει το τέλειο αυτό αποτέλεσμα που χαρίζει η yoga. Επειδή λοιπόν εμείς οι γυναίκες έχουμε ένα προβληματάκι με τα χέρια καθώς συσσωρεύεται εκεί λίπος, σου προτείνουμε να κάνεις μία συγκεκριμένη άσκηση η οποία θα σου δώσει γράμμωση και θα κάνει τα χέρια σου να δείχνουν πιο λεπτά. Είναι η λεγόμενη ‘’σανίδα’’. Θα σου θυμίσει μάλιστα μία άσκηση γυμναστικής που έκανες στην παιδική σου ηλικία.

sanida

  • Ξεκίνησε με στήριξη στα τέσσερα:Οι παλάμες στηρίζονται στο πάτωμα και τα γόνατα είναι έτοιμα να σηκωθούν στον αέρα, με τον τοίχο στην πλάτη σου, τα πέλματα λίγο πιο μακριά από τον τοίχο. Οι παλάμες βρίσκονται κάτω από τους ώμους και τα χέρια είναι λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων.
  • Άνοιξε καλά τα δάχτυλα των χεριώνκαι τέντωσε τα χέρια, ανασήκωσε τις φτέρνες και τη λεκάνη.
  • Κάνε με το ένα πόδι ένα βήμα προς τα πίσω και ακούμπησέ το ψηλά στον τοίχο, στο ύψος του ισχίου. Ανέβασε και το άλλο πόδι και τέντωσέ τα, κάνοντας με τη μέση σου λόρδωση και φέρνοντας το στήθος προς τον τοίχο.
  • Όταν τεντώσεις σε «σανίδα» όλο το σώμα(πόδια, ισχία και κορμός στην ευθεία των ώμων), άφησε το κεφάλι να πέσει προς τα κάτω σφίγγοντας τον κορμό. Μείνε για 5 δευτερόλεπτα.
  • Όσο θα δυναμώνεις και θα αποκτάς περισσότερη αυτοπεποίθηση φτάσε σταδιακά τις 10 επαναλήψεις.

Comments

comments

x
Please "like" us