Melbeing tips για να προλάβεις τους τραυματισμούς στη γυμναστική

By  |  0 Comments

Οι τραυματισμοί στα γυμναστήρια είναι αναπόφευκτοι αν δεν είσαι προσεχτική. Σίγουρα μπορεί να υπάρξει η κακιά στιγμή, αλλά γενικά είναι καλό προτού μπεις σε ένα πρόγραμμα να προσέξεις πολύ γιατί ένας τραυματισμός μπορεί να σου προκαλέσει κι άλλα προβλήματα που δε φαντάζεσαι.

Εμείς λοιπόν απευθυνθήκαμε σε ειδικούς προκειμένου να μας πουν τα tips εκείνα που πρέπει να ακολουθήσεις για να τους προλάβεις.

  • Η σωστή τεχνική σταθεροποίησης του κορμού και η εκπαίδευση σωστής απογείωσης και προσγείωσης κατά τα άλματα.( σε περίπτωση που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα γυμναστικής σου)
  • Το ζέσταμα που προετοιμάζει το σώμα και η αποθεραπεία που το επαναφέρει σε κατάσταση ηρεμίας. Είναι πολύ σημαντικό μην το αμελείς σε καμία περίπτωση.
  • Η σωστή ενυδάτωση κατά την άσκηση καθώς μειώνει την κόπωση. Έχε μαζί σου πάντα ένα μπουκαλάκι με νερό.
  • Η ανάπαυση για να ενεργοποιήσει το σώμα τους επιδιορθωτικούς μηχανισμούς του και να αποκαταστήσει μικροκακώσεις.
  • Η συζήτηση με τον ορθοπαιδικό για τις εξατομικευμένες ιδιαιτερότητες, ανατομικές διαφορές ή ευαισθησίες που έχει κάθε γυναίκα, η οποία θέλει να αθληθεί συστηματικά, μπορεί να προλάβει άσκοπους τραυματισμούς. Ειδικά αν έχει προβλήματα μέσης, όπως για παράδειγμα σκολίωση.

Ακολούθησε τις συμβουλές των ειδικών και δε θα χάσεις.

Comments

comments

x
Please "like" us