Melbeing tips για όλες τις εγκύους: Έτσι θα χάσετε τα κιλά των εορτών χωρίς δίαιτα!

By  |  1 Comment

Οι περισσότερες γυναίκες που διανύουν την περίοδο της εγκυμοσύνης τους, αυτές τις δύο εβδομάδες, λόγω εορτών, πήραν 1-2 κιλά και θέλουν να τα χάσουν πώς και πώς. Καταρχήν δε θέλει άγχος. Θα τα χάσετε αρκεί να ακολουθήσετε τους παρακάτω κανόνες. Μην καταφύγετε σε κάποια δίαιτα γιατί δε θα κάνει καλό στην υγεία σας, εκτός βέβαια αν σας το πει κάποιος ειδικός.

Όσο πιο αργά τρώτε τόσο το καλύτερο για σας! Εάν αφιερώσετε ένα 20λεπτο σε κάθε γεύμα, να είστε σίγουροι ότι έχετε λιγότερες πιθανότητες να πάρετε κιλά.
Όσο πιο πολύ κοιμάστε, τόσες περισσότερες θερμίδες καίτε. Μία ώρα ύπνου παραπάνω από τις ώρες που κοιμάστε, θα σας βοηθήσει να χάσετε τα παραπανίσια κιλά.
Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών σε καθημερινή βάση αποτοξινώνει τον οργανισμό από καθετί περιττό.
• Η σούπα θα πρέπει να ενταχθεί απαραιτήτως στο διαιτολόγιό σας, αφού κόβει την όρεξη και είναι ιδανική για να την τρώτε τις βραδινές ώρες.
Όσοι είχατε την συνήθεια να τρώτε σάντουιτς με μπέικον, πρέπει να την κόψετε. Δύο φέτες μπέικον προσθέτουν στην σιλουέτα σας πολλές θερμίδες.
Αποφύγετε τα αλκοολούχα ποτά, ακόμη και τα αναψυκτικά.
Μία έξυπνη κίνηση, είναι να πίνετε τους χυμούς σας σε ψηλά και λεπτά ποτήρια. Έτσι θα καταναλώνετε το 25%-30% λιγότερο χυμό, σόδα, κρασί ή οποιοδήποτε άλλο ρόφημα.
Το πράσινο τσάι, μπορεί να βοηθήσει στην αποτοξίνωση του οργανισμού, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες.
Όσες γυναίκες κάνουν γιόγκα, είναι πειθαρχημένες και στις ποσότητες φαγητού που καταναλώνουν. Τρώνε ελάχιστα και όχι σε υπερβολικό βαθμό.
Αποφύγετε να τρώτε σε εστιατόρια. Δεν υπάρχει καλύτερο φαγητό από το σπιτικό. Χωρίς πολλά λιπαρά και πολλές θερμίδες.

Comments

comments

x
Please "like" us