Χάσε κιλά με τα 5 είδη γυμναστικής που θα λατρέψεις!

By  |  0 Comments

Όσο πλησιάζει το καλοκαίρι, τόσο περισσότερο ανατρέχουμε σε δίαιτες και γυμναστικές που θα μας εξασφαλίσουν το επιθυμητό αποτέλεσμα που δεν είναι άλλο από την απώλεια των χειμερινών κιλών! Υπάρχουν 5 είδη γυμναστικής που κάνουν πραγματικότητα την επιθυμία μας, σύμφωνα με τους ειδικούς. Ποια είναι αυτά; Σας τα παραθέτουμε παρακάτω.

Ποδήλατο. Η τελευταία τάση που θέλει όλο και περισσότερο κόσμο να παίρνει το ποδήλατό του και να κάνει ακόμη και τα ψώνια του. Μια ώρα ποδήλατο στη μέγιστη ένταση θα βοηθήσει μια γυναίκα μέσου βάρους (που είναι γύρω στα 60 κιλά) να κάψει περίπου 850 θερμίδες.

podilatoΚολύμπι. Ξεκίνα το φέτος νωρίτερα. Μην περιμένεις να έρθει το καλοκαίρι και ο Ιούνιος ή ο Ιούλιος για να μπεις στη θάλασσα. Με περίπου 840 θερμίδες την ώρα για τους άντρες και 720 για τις γυναίκες, το κολύμπι κερδίζει επάξια την τρίτη θέση στη λίστα με τις ασκήσεις που καίνε περισσότερο λίπος.

kolimpi

Σχοινάκι. Το θυμάσαι σίγουρα από την παιδική ηλικία. Καιρός είναι να το αρχίσεις. Μια ώρα από αυτή τη δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει έναν άντρα να κάψει έως και 850 θερμίδες ενώ οι γυναίκες μπορούν να ελπίζουν να κάψουν έως και 750.

sxoinaki

Αεροβική. Για όσες αγαπούν τη γυμναστική είναι η ιδανική. Μια μέση γυναίκα μπορεί να κάψει έως 680 θερμίδες την ώρααν είναι αποφασισμένη να κάνει σωστά τις ασκήσεις και ας μην ξεχνάμε τα άλλα οφέλη της, όπως πόδια χωρίς κυτταρίτιδα, σφιχτά σέξι οπίσθια και θανατηφόροι κοιλιακοί!

aeroviki

Ζούμπα. Με μέσο όρο καύσεων 400 με 700 θερμίδων ανά μάθημα μιας ώρας, το συγκεκριμένο είδος γυμναστικής αξίζει μια θέση ανάμεσα στις ασκήσεις που καίνε τις περισσότερες θερμίδες και σε βοηθάει να ξεφορτωθείς το επίμονο λίπος.

Comments

comments

x
Please "like" us