Ξύπνησες με αρνητικά συναισθήματα; Έτσι θα τα αντιμετωπίσεις

By  |  0 Comments

Ξύπνησες με αρνητικά συναισθήματα; Νιώθεις ότι πνίγεσαι μέσα σε έναν ανεξήγητο αρνητισμό; Καταρχήν αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι κι ο πιο θετικός άνθρωπος έχει στιγμές που κάνει αρνητικές σκέψεις και φορτίζεται αρνητικά. Απλά έχει τη δύναμη να πατήσει το delete και να συνεχίζει στο θετικό τρόπο σκέψης του. Σε  έρευνες που έχουν γίνει διαπιστώθηκε πως, ακόμα κι όταν νομίζουμε πως έχουμε «θάψει» ένα αρνητικό συναίσθημα και εξωτερικά είναι όλα μια χαρά, εσωτερικά το μεταιχμιακό μας σύστημα έχει τον ίδιο βαθμό διέγερσης που θα είχε κι αν δεν είχες προσπαθήσει να το καταστείλεις. Όταν όμως του δώσεις όνομα, αλλάζουν πολλά.

How to: «Για να μειώσεις τη διέγερση, αρκεί να χρησιμοποιήσεις λίγες λέξεις για να περιγράψεις ένα συναίσθημα, ιδανικά χρησιμοποιώντας συμβολική γλώσσα, που σημαίνει έμμεσες μεταφορές, “μετρήσεις” και απλοποιήσεις της εμπειρίας σου.

Μία ή δύο λέξεις αρκούν» τονίζει ο David Rock, o συγγραφέας του Your Brain at Work: Strategies for Overcoming Distraction, Regaining Focus, and Working Smarter All Day Long!

Tι μπορείς να κάνεις;  Σκέψου το διαλογισμό και τα mantras που χρησιμοποιείς για να νιώσεις καλύτερα, πιο ήρεμη και πιο γεμάτη με θετική ενέργεια! Κάντο αυτό κάθε πρωί προκειμένου να σου γίνει συνήθεια!

Comments

comments

x
Please "like" us